środa, 11 września 2013

INFORMACJE

Cześć wszystkim! :) 

Od razu chciałabym was przeprosić, za to że tak długo nic nie dodawałam. Ale jak wiecie zaczął się rok szkolny, a ja mam baardzo mało czasu, żeby cokolwiek zacząć tłumaczyć. Staram się w pociągu coś robić, ale to nie jest to samo, bo nie mogę się skupić. Dlatego chciałabym na jakiś czas zawiesić działalność tutaj. Mam nadzieję, że jak wrócę to nadal będziecie czytać, ale hej jestem tylko człowiekiem, nie miejcie mi tego za złe. Teraz gdy tylko będę miała chwilę będę tłumaczyć, żeby wam szybciej pododawać. Myślę, że wrócę tutaj za 2-3 tygodnie, a wy nadal będziecie ze mną prawda? 
Przykro mi jest was tak zostawiać, ale damy radę. 
Trzymam za was kciuki w szkole, powodzenia!

Do napisana niedługo kochani ;) 

12 komentarzy:

  1. Ja tu zostaję i nigdzie się nie wybieram :**
    Much Love :**
    Powodzenia w szkole shawty <33
    ~@I_NeverGiveUp

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumiem, myślę że każdy z nas ma teraz mało czasu. Będę wytrwale czekać ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale rozumiem kochanie! Zajmij się zapoznaniem ze szkołą, bo w końcu to już nie przelewki! haha.
    Do zobaczenia, wkrótce <3
    Ja na pewno będę czekać.
    Trzymaj się : **

    @die_of_love

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale rozumiem kochanie! Zajmij się zapoznaniem ze szkołą, bo w końcu to już nie przelewki! haha.
    Do zobaczenia, wkrótce <3
    Ja na pewno będę czekać.
    Trzymaj się : **

    @die_of_love

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że nie będzie cie tak długo ale cie rozumiem. szkoła, masa nauki, prace domowe itp. oczywiście po twoim powrocie nadal będe czytać twojego bloga x @Stylesowaa

    OdpowiedzUsuń
  6. no szkoda ale rozumiemy <3 będę czekać i tęsknić no ale szybko to minie i wrócisz :) powodzenia w szkole kochana <3
    @kasq_00

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej. szkoda. :(
    Jasne że będziemy z tobą ! <3
    spk. rozumiem. głupia szkoła. też się nie wyrabiam ;//
    Powodzenia w szkole, i ja tez trzymam kciuki ( za wszsytkich ! ) xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziemy tęsknić, to masz gwarantowane! :)
    Do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście że rozumiemy ;] Będziemy cierpliwie czekać i cię nie opuścimy ;** Powodzenia w szkole ;] Daj mi znać jak wrócisz ;** - @zaylik_

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda , ale rozumiemy ;) Nie opuścimy cię , będziemy cierpliwe czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem wszystko, kocham to FF i zostaję tutaj bez względu na wszystko :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bede czekac na kolene rozdzialy choc bym miala czekac nawet kilka miesiecy

    OdpowiedzUsuń

Było was już tutaj :